Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

sobota, 6 sierpnia 2011

22. Okazja

Dziewczyny, dzisiejszy mój wpis żeby ktoś nie myślał, nie jest przez nikogo opłacony :) po prostu jak zobaczyłam nową gazetkę z biedronki, wiedziałam, że muszę się tym z Wami podzielić. Od 08.08.2011 w wybranych sklepach będzie sprzedawany komplet 3 dziurkaczy ozdobnych za jedyne 9,90 zł. Wiem, że wiele osób używa takiego sprzętu do ozdabiania różnych przedmiotów i wydaję mi się, że to okazja, może ktoś skorzysta, ja pewnie tak :) Już mam dylemat jakie wybrać wzorki :)

2 komentarze:

  1. Dzięki za cynka;) Pewnie skuszę się na jakiś komplecik:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dowiedziałam sie o tych dziurkaczach w czwartek i gdy w piątek dopadłam Biedronkę, dostałam ostatniuśki komplet.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń