Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

środa, 14 września 2011

32. Etykiety do przypraw

Od rana tryskam pozytywną energią bo właśnie rozpoczął się mój urlop :) Uwolniony od stresów umysł i serce oraz odrobina wolnego czasu sprawiła, że pierwszy wolny dzień od razu zaowocował małym hand made'm. Zaprojektowałam i wykonałam etykiety do moich słoiczków z przyprawami. Jeżeli się Wam podobają to możecie też takie mieć, wszystkie potrzebne materiały wraz z instrukcją wykonania znajdziecie poniżej. Zapraszam :)



1. Poniżej zamieściłam gotowe etykietki, wystarczy zapisać je na swoim komputerze. 
2. Następnie otworzyć nowy dokument w wordzie i wkleić wszystkie grafiki.
3. Wydrukować na sztywnym papierze (ja wykorzystałam arkusz bloku technicznego)


4. Wyciąć, zostawiając z jednej strony ok. 8 mm margines


5. Następnie wyciąć kształt etykietki i zrobić dziurkę


6. Kolejnym etapem jest nadanie etykietom starego wyglądu poprzez kąpiel w miseczce z kawą rozpuszczalną.

7. Kiedy wyschną należy je wyprasować i na koniec zawiesić na słoiczku.

Etykiety mają rozmiar 3 na 5 cm. Ramkę, która stała się podstawą dla moich etykiet ściągnęłam ze strony GRAPHICSFAIRY. Do etykiet używam czcionki: PAPYRUS rozm. 11,5. Jeżeli jesteście zainteresowane jeszcze napisami innych przypraw, niż te które zamieściłam poniżej, napiszcie. Wykonam je dla Was i zamieszczę w kolejnych postach.
















ZAKTUALIZOWANE 28.09.2011





ZAKTUALIZOWANE 04.12.2011




ZAKTUALIZOWANE 27.04.2013














ZAKTUALIZOWANE 31.01.2014






















ZAKTUALIZOWANE 06.04.2014



24 komentarze:

  1. Bardzo fajna, pomysłowa rzecz!!! Podoba mi się! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Etykietki są przecudne! Uwielbiam taki retro styl! Twoja kuchnia na pewno wiele zyskała przez te nietuzinkowe drobiazgi! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz sloiczki sa w 100% gotowe do uzytku. Piekne te etykiety, kapiel w kawie dodala im super looku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te plakietki na przyprawy, coś mi się zdaje, że wykorzystam Twój świetny pomysł - dzięki, że chciałaś się nimi podzielić :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne , a w ogóle to witaj , trafiłam dzis do ciebie a tu takie cudeńka , jak zrobie to pokaże pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za inspirację:) jesteś wielka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam urok etykiet. Bardzo się cieszę, że je udostępniłaś. Wykorzystam je w ramach prezentu gwiazdkowego. Jesteś wielka :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj ja właśnie szukałam etykietek i znalazłam u ciebie są boskie a pomysł z kawą niesamowity za twoim pozwoleniem też sobie takie zrobię i dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Są stylowe i przecudownie przepiękne! Super stronka. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A można wiedziec jakiej czcionki używasz do pisania i jakiego rozmiaru??? z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. też bym chciała wiedzieć jaka to czcionka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. etykiety rewelacyjne, piękny pomysł i wykonanie, gratulacje! :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo ja dziś znalazłam te etykiety, są super! Pozwolę sobie wydrukować, bardzo dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam....spodobały mi sie Twoje etykiety i pożyczyłam sobie ich formę.....troche przerobiłam i jest na moim blogu, oczywiście z linkiem do Twojego.....pozdrawiam i dzięki za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam... Etykiety są REWELACYJNE:)
    Pozwoliłam sobie je wydrukować. Szkoda tylko że nie ma ich jeszcze więcej. Próbował sama sobie dorobić, ale moje umiejętności okazały się znikome. Jak już ściągnęłam sobie podkład do etykiet to nie umiałam wstawić tekstu. Szkoda
    Dziękuje i pozdrawiam
    izak77

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki - projekty się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam

    Jest Pani cudowna, właśnie szukałam etykiet i żadne mi nie odpowiadały a tymi poprawiła mi Pani humor, gratuluję pomysłowości, czy znajdzie Pani chwilkę aby dorobić jeszcze kminek, pieprz ziołowy, gałkę muszkatułową, imbir i lubczyk?
    Pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam poprosiła bym o sól, pieprz, mąka, mąka ziemniaczana, bułka tarta, cukier trzcinowy. Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie, etykiety są śliczne i gustowne. Gratuluję pomysłów i dziękuję za bloga. Uwielbiam GO !!! Bardzo proszę o etykiety typu : vegeta, kawa, herbata, sól, cukier, mąka, mięta, bułka tarta, kasza manna, ryż, makaron, kasza jaglana, kasza gryczana. Wiem że trochę tego przydużo, ale niestety nie potrafię tego wpisać w ściągniętą ramkę. Z góry dziękuję za poświęcony czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień dobry, poproszę o estragon i rozmaryn, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, proszę o cukier puder,pieprz ziarnisty,płatki owsiane,przyprawa do kurczaka, przyprawa do pizzy,dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, proszę o przyprawa do gilla ,przyprawa do gyrosa, przyprawa kebab-gyros

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, bardzo ciekawy pomysł z tymi etykietkami. Chciałabym prosić o kakao i płatki migdałowe. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne. Poproszę o etykietę ciecierzyca i fasola. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń