Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

środa, 29 czerwca 2011

12. Maszyna do szycia cd...

Myślę, myślę i chyba w końcu wymyśliłam :) Chodzi oczywiście o model maszyny do szycia. Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się takiego wyboru maszyn na naszym rynku. Jest bardzo szeroki i dla takiego laika jak ja przebrnięcie przez gąszcz firm i modeli to naprawdę wyczyn. Ale ostatnio dużo czytałam na forach i powolutku nabyłam wiedzę o tym który z modeli dostępnych na rynku będzie dla mnie najlepszy.
Zdecydowałam się na Singera 4210. Ma po pierwsze chwytacz rotacyjny co sprawia że cichutko pracuje, sporo ściegów, metalowe podzespoły i umiarkowaną cenę. Jestem ciekawa czy będzie mi pasował.
Jak tylko dokonam zakupu zamieszczę zdjęcia.

A dziś by już nie było monotematycznie i ciągle o maszynie, opowiem Wam o moim książkowym zakupie.
Ostatnio kupiłam fajną książkę o szyciu zasłon. Najfajniejsze jest to że kosztowała tylko 1 zł, więc nawet się nie zastanawiałam. Na każdej stronie jest jeden projekt aranżacji okna + pełen opis jak uszyć wybraną zasłonkę. Niedawno kupiłam materiał na firanki do pokoju mojej pociechy, więc może jak już mąż kupi mi maszynę, wybiorę jakiś projekt i uszyję małej zasłonki :)



2 komentarze:

  1. Miłego szycia! trzymam kciuki! Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze wybralas Singera w koncu to porzadna firma, na pewno bedziesz zadowolona.
    To czekam na Twoje szyciowe poczynania,a z taka ksiazka na pewno bedzie latwiej.
    Piekne rysunki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń