Na moim poddaszu

Na moim poddaszu

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

62. Rolety w kwiatowe motywy - odsłona druga

Ozdabianie okien dużego pokoju trwa nadal. W czerwcu prezentowałam Wam w tym poście  dwie rolety na okna szczytowe, a dziś nareszcie przyszedł czas, by rozprawić się z największym oknem w tym pokoju - z oknem połaciowym. Roleta uszyta na to okno ma wymiary 1,20 m x 1,00. W lato przez to okno wpada do mieszkania ogromnie dużo żaru słonecznego, a w zimie odwrotnie ucieka ciepło z mieszkania, dlatego nie wystarczyło zwykłe rozwiązanie. Roleta składa się z dwóch płaszczyzn, od wewnątrz materiał w uroczy różany motyw, a od strony okna, odbijająca promienie słoneczne mata samochodowa. Niestety konstrukcja jest na tyle ciężka, że mam problemy by ją zrolować, a bardzo na to liczyłam :( Może zamiast rolować, będę ją składać tak jak się składa rolety rzymskie - wyjdzie w praniu :)

Elegancka strona:


i ta już mniej dekoracyjna, ale bardzo praktyczna:

Wiem, że w obliczu pięknych prac, które hurtem prezentujecie na swoich blogach, ta moja roletka to byle co, ale ogólnie jest mi bardzo ciężko znaleźć czas i muszę mocno nad sobą pracować by za cokolwiek się zabrać więc zawsze jestem z siebie dumna po wykonaniu jakiejś rzeczy, czy to do domu czy np z ubrań czy dodatków :) 
Mam plany na mały bieżnik oraz poduchy. Mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować niebawem.

Na koniec chciałam Wam pokazać co upolowałam do swojej kuchni - wspaniałe podkładki na stół - Jysk - jedyne 5 zł/szt. Róże mną zawładnęły, ale kuchnia jest niejako, choć oddzielona ścianą, jedną płaszczyzną z dużym pokojem, więc w tych dwóch pomieszczeniach aranżować przestrzeni w odrębny sposób nie mogę.




Dziękuję Wam serdecznie za komentarze. Cieszę się, że hafcik na kartkę się spodobał.

Anonimie: Do etykiet używam czcionki: PAPYRUS rozm. 11,5

3 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł na roletę, podkładka urocza.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten pomysł, zwłaszcza, że sama mam problem z oknem dachowym. Czy mogłabyś opisać sposób mocowania tej rolety?

    OdpowiedzUsuń